מדיניות אחריות
כללי:
על הלקוח מוטלת החובה לבדוק כי המוצר לשביעות רצונו טרם הרכישה ויציאה מהחנות.
האחריות תינתן אך ורק על מוצרים שנקנו בחנויות אשר בבעלות סער א.ת. יזמות ומסחר בע”מ (להלן: “החברה) ובכפוף להצגת חשבונית ו/או פתק החלפה, או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
יובהר, אחריות זו לא חלה עבור פריטי עודפים או מוצרי סוג ב’ או מוצרי חברת Fitkicks.
- האחריות הינה ל12 חודשים (קלנדריים) מתאריך הרכישה, אלא אם צוין אחרת על גבי המוצר. יובהר, כי החלפה או תיקון של המוצר אינה מאריכה את תקופת האחריות.
- על הלקוח לבדוק שהמוצר לשביעות רצונו טרם ביצוע הרכישה. האחריות הינה בגין פגמים הנובעים מכשל או פגם בהליך הייצור בלבד. לא תינתן אחריות בגין נזקים הנובעים משימוש במוצר ו/או בלאי טבעי ו/או שחיקת המוצר ו/או שימוש לא נאות ו/או בלתי סביר ו/או שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות הנוגעות לניקוי וטיפול ו/או שנגרמו בזדון.
- במקרה של טענה לפגם החוסה תחת האחריות, המוצר יימסר לבדיקת החברה, וככל שיימצא פגם, המוצר יתוקן ו/או יוחלף בהתאם לשק”ד הבלעדי של החברה. החברה אינה מציעה שירות תיקונים למוצריה בחלוף תקופת האחריות, לרבות בתשלום.
- מוצרים של חברת Camelbak וחברת Thule:
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מוצריהם של חברות Camelbak, GSI ו-Thule נמכרים יחד עם “LIFETIME GUARANTEE” – קרי, “אחריות לכל החיים”, אלא אם רשום על גבי המוצר אחרת ו/או המדובר במוצר הנמכר במכירת עודפים ו/או מוצרי סוג ב’. יובהר, כי תקופת האחריות למוצרי Camelbak ו-Thule עניינה בתקופת אחריות של חיי המוצר ולא חיי הרוכש.
- יתר תנאי האחריות למוצרים אלה כמפורט בחלק הכללי.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות להחליט על פי שיקול דעתה אם המוצר עומד בתנאי האחריות או לא.
- מעילי פוך:
בחודשים הראשונים של הלבישה, מעילי פוך מוציאים נוצות ולאחר זמן מה תופעה זאת נחלשת. חשוב לציין שזוהי תופעה נפוצה אשר מאפיינת מעילי פוך ואינה מהווה פגם במוצר. משכך, לא תתאפשר החלפה ו/או החזרה של מעיל פוך מסיבה זו. למען הסר ספק, האחריות אינה מכסה נזקים הנובעים מניקוי ו/או טיפול במעיל בניגוד להוראות היצרן ו/או החברה.
- מזוודות ותיקי נסיעה:
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות על מזוודות ותיקי נסיעה מוצעת ביחס לגלגלים, ידיות, רוכסנים ותפרים, אלא אם רשום על גבי המוצר אחרת.
- האחריות אינה מכסה נזקים הנובעים משימוש לא נכון במוצר ו/או בלתי סביר ו/או העמסת יתר ו/או בלאי טבעי ו/או תיקון שלא על ידי מתקן מורשה מטעם החברה ו/או טיפול על ידי צד שלישי.
- האחריות אינה מכסה נזקים שנגרמו על ידי חברות תעופה ו/או כל חברת הובלה אחרת ו/או תוך כדי העברות או העמסות, לרבות, אך לא רק, בשדות תעופה ובנמלים.
- במקרים שבהם נגרם נזק למזוודה ו/או לתיק נסיעה במהלך טיסה ו/או הובלה אחרת, יש לפנות חברת התעופה ו/או ההובלה הרלוונטית טרם היציאה משדה התעופה ולפעול על פי הנחיותיו. בכל מקרה, החברה לא תהא אחראית לנזקים מסוג זה.
- נעליים טקטיות של חברת Lowa:
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות (כפי שמפורטת בסעיף הכללי) על הדגמים הבאים: Innox GTX LO TF, Zephyr,mid TF Zephyr GTX mid TF, Z8, Z6 היא לתקופה 12 חודשי אחריות מתאריך הרכישה על פגמים בייצור בלבד.
הערה לעניין מוצר חשמלי ו/או גז שמחירו גבוה מ-150 ₪: מדיניות זו לא תחול עבור מוצרים אלו. האחריות בגינם תינתן לפי תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס”ו-2006. תעודת האחריות למוצרים אלו מצורפת למוצר עצמו. לעניין סעיף זה, די בהצגת תעודת אחריות לצורך קבלת שירות ולא נדרש להציג הוכחת קנייה.
- לידיעתך מסירת מוצר חשמלי למחזור לפי חוק פסולת אלקטרונית: בהתאם להוראות החוק לטיפול בציוד אלקטרוני, חשמלי התשע”ב-2012 (סעיפים 30 א’ 30 ג’), עבור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בלבד, הינך זכאי/ת למסור, ללא תמורה או עלות פינוי, במעמד קבלת המוצר שרכשת, מוצר דומה למוצר אותו רכשת. המסירה תתבצע על בסיס של “אחד תמורת אחד” וזאת בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחר המופיע עליו. לפרטים נוספים שאל את הנציג/ה. לא תתאפשר מסירת פסולת אלקטרונית מזיקה.
אין באמור זה כדי להגביל את זכויותיה של החברה או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי כל דין, ובכלל זה חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו מכוחו.
סער א.ת. יזמות ומסחר בע”מ, ח.פ 512072828 | רח’ השרון 3, ת.ד 1080 קריית שדה התעופה | טל’ 03-6557555
דוא”ל | info@saar.com